زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME)

فاطمه معصومی؛ حسن بیابانی؛ ملیحه سیاوشی

دوره 9، شماره 35 ، آبان 1402

https://doi.org/10.22054/nms.2024.74787.1596

چکیده
  با ظهور اینترنت فرصت‌های جدیدی برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایجاد شده است تا بتوانند روش‌های نوین بازاریابی همچون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را اتخاذ کنند. از آنجایی‌که بررسی ادبیات نشان داد که پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند تحت تاثیر ویژگی‌های شرکت و زمینه‌های داخلی و خارجی قرار بگیرد؛ بنابراین محقق دراین پژوهش ...  بیشتر